Merhabalar 8 hafta 6 günlük hamileyim 2 aylıkken öğrendim bebeğimi hiç.bir belirti olmadi doktor bebeğin etrafında.kanama gördü be progestan verdi fitil şeklinde akşamları 2 tane kullan dedi kullanıyorum ama ertesi gün ilac peynir kesintisi şeklinde geri geliyo normalmidir acaba