Tupba Bugün gebeliği in 31.haftasina girdik fakat dr’m bebeğin karın çevresinde büyüklük gördü geçiçi bir durummu yoksa bir sorunu mu işaret ediyor morelimi düzeltçek bişeyler soyleyin kızlar
Mervetnl Tupba büyüklükle ilgili doktorunuz negatif bişi söylemediyse bence korkmayın benimde bebeğimin karın çevresi hep ilerde 36 haftalığım şuan 3800 mesela
Beyazinciii Tupba benimkinin de öyle. Uzun zamandır önde. Tombalak duruyor sadece. Doktor bana da olumsuz bi şey demedi bugüne dek
ilkin41 Tupba gebelik şekeriniz yoksa sorun yok demektir tombiş bebek gelicek demek ki bide bazen Doktorlar normal doğum yapmıyor sezeryanla alıyor o kadar
HappyMom1234 Tupba benimkide 2 hafta geriliği vardı şu an 11 günlük hiçbir problemimiz yok :) karın geriliği yada büyüklüğü problem yaratacak bir durum değil ama tabi ki en doğrusunu doktorun söyler
Nzli_1204 @"Tupba"benimde öyle 34 haftaligiz dün gittim karın çevresi geniş dedi biraz iri bebek dedi için rahat etsin istersen perinatolojiye görün dedi hatta genetikte olabilir dedi