Hilalbeby Arkadaşlar 20 hafta oldum bebeğimin hissedişini sanki vajinamda kasıklarda hissediyorum çok garibime gidiyo normal mi 🥺
27ozlem Hilalbeby ben de ilk hissettiğimde hep kasıklarda oluyordu şimdi 22. haftadayım daha yukarıda hissediyorum artık göbek deliği civarına baya güm güm vuruyor ☺️
Deletedmom_52 27ozlem bende 21 im bende aşağıda hissediyorum artık göbek deliği civarında hissediyorum 🥲❤️