Merhabalar, 37 haftalık hamileyim bu haftalarda bebek hareketleriyle ilgili sizlerden de bilgi almak istiyorum tekmeleri say ya da hareket etmezse şunları yap gibi şeyler var. Benim bebeğim bazen çok hareketli ama mesela son birkaç gündür daha az hareketini hissediyorum genelde yatmadan önce daha hareketli oluyor ama gündüzleri sanki o kadar hissedemiyorum. Haliyle panik yapıyorum telaşlanıyorum. Sizlere de oluyor mu siz de nedir durum 😌😌