İkili taramam en düşük çıktı. Fakat ayrıntılı ultrasonda bebeğin kalbinde parlaklık gördü. Ekoya girdik. Baska birsey yoktu. Vücudunda ve kalbinde ayrıyetten ek bi bulguda yoktu. Bilgisi olan var mı? Down sendromlu olma riski diyorlar genelde fakat ek bi bulgu olmayınca normal bebişlerdede olabiliyormuş.