-asli42 Kızlar 36. Haftadayım diş etim çok fena ağrıyor parol fayda etmiyor tuzlu su fayda etmiyor doktorum bi şey demiyor Allah rızası için bi hamileler için bi gargara bi antibiyotik biliyor musunuz
nidako -asli42 lütfen gerekirse farklı bi doktora görün ama burada yazılan kimyasal içerikli bilgilere güvenip hareket etme 🙏🏻
tazemommyy28 -asli42 karadut özü alıp kullanabilirsiniz ağzınızda çalkalayıp tükürün yutmayın kısa sürede etki ediyor benimde ağzımda yara olmuştu karadut özü aldık araştırdık aldığımız yere de sorduk sıkıntı olmaz dedi tabi siz bilirsiniz araştırıp bakın iyice
Kucukpanda90 -asli42 sirki su ile agzinizi çalkalayabilirsiniz geçirmesede biraz hafifletiyor. Cok geçmis olsun. Dis agrisi acisi cok zor cok çektim bnde en sonunda dayanamayıp yaptrdim. Ama sizin haftanzda cok fazla doguma kadar idare etsin sizi insallah 🤲