Defneliezgi Merhaba anneler Ben 37 haftalık hamileyim aşırı kasintim var geçmeyen stres kaynaklı doktorum prednol verdi ama kullanma konusunda tedirginim sizler bu ilacı hiç kulla ndiniz mi kullananlar yorum yaparsa çok sevinirim