Ebrunn_trn beni yanlış anlamanı hiç istemem sana kırıcı konuşmak da istemem böyle bir adama neden çocuk çocuk dünyaya gelince degişir diye düşünme lütfen demekki çocuk doğunca da tek başına mücadele ediceksın sen kendi kendine bakıcaksın senın yanında olmayan insan senın kötü günlerinde de yanında olmuyacak 3 tane kaybım var diyorsun belki Rabbimin bildiği vardır inşallah bu bebek size çok iyi gelir saglıklı sekılde kucagınıza alın inşallah