Mine_uls1 Hanımlar hamilelik ile ilgili kabızlık çeken veya basur gibi sorunlarınız var mı doktora bunu söylediniz mi acaba
Dlkzz Mine_uls1 evet canım ya kabizlik daha beter hal aldı bende. İlerleyen haftalarda iyice azdı. Doktoruma söyledim ilac vermek istemiyorum sabah kayısı kaynat iç dedi. Yapıyorum ama fayda etmiyor artık 😔
Binnur-cam Mine_uls1 benimde 29 haftamdan beri var canım 32+4 oldum kendi doktoruma söyledim 2 krem bir fitil verdi yeni kullanmaya başladım
Susamtohumununannesi Mine_uls1 kabızlık için diyetisyenim bana sabah aç karnına kan hapını içtikten hemen sonra 1 kivi yiyip üstüne 1 bardak ılık su içmemi önerdi. 20+5 im şükür hiç kabız olmadım ve normalde ileri derecede basurum vardı şükür oda artmadı
Mine_uls1 Dlkzz ya bana dediler ki bunu doktoruna söylemen gerek doğumda sorun olur diye bunu yaşan varmı sorun olurmu bunu söylemesem bilginiz varmı bide çok geçmiş olsun zor bir durum
nur34_ Mine_uls1 takibimi yapan kadin dogum uzmanina soyledm oda zorlaniyomsn dedi evt dedm demir takviysni degstrdi tetikler dedj bide krem yazdi
Dlkzz Mine_uls1 kabizlik doğumda sorun olur mu bilemem lavman yapılıyor ama basuru bilemiyorum yine de doktoruna sor canım belki senin doktorun ilacını verir. Teşekkür ederim sana da cok geçmiş olsun canım
Mine_uls1 Susamtohumununannesi peki basur sorununuzu kadın doğum uzmanına söylediniz mi yani bunu belirtmek gerekiyor mu doktora bu arada çok geçmiş olsun
Susamtohumununannesi Mine_uls1 benim doktorum gebelik doktorum öncesinde de doktorumda yani biliyordu ama herhangi bir şey yapmadık.