Dicleazra bende aynı durumdayım ondan sordum salı günü 40+1 oluyorum ilk muayne edicem 1cm bile acilik varsa suni vericem denicez dedi ama hic aciklik yoksa suni versemde tutmaz dedik doktorum bende size sormak istedim sizinki nasil diye hakkimizda hayirlisi ne ise o olsun insallah