Nurturannn Haftadayım sabahtan bir başlıyor uyuyana kadar. Kımıl kımıl halsizlik hat Safa’da prilam başladım bugün işe yaramaı. Önerilerinizi bekliyorum
Gokyuzumavi Nurturannn Bende 6+6 dayım midem bulanıyordu kusuyordum sonra prilam kullanmaya başladım gece yatmadan 2 tablet içiyorum tamamen hiç bulanmıyor diyemicem ama en azından bir şeyler yiyebiliyorum bu şekilde ama yemek vs hiç yapasım gelmiyor
Zehross03 Nurturannn onyzd alın eczaneden kesin çözüm 3 4 saat idare ediyor yarımı ama 10 tanesi 200 tl
asyasemin Ah ah malesef hiçbir öneri kesmiyor bulantıyı. Bende muzdaribim. Sadece dua ediyorum allahım bu süreci çabuk atlatayım diye. Prilam da öyle aman aman fayda vermedi