Soydogan
ebrusngl
Cevaplar için teşekkür ederim ☺️ İlaç çok kuru olduğu için biraz islatayim demiştim iki gün önce, tam yerleştirirken un gibi dağıldı o yüzden hemen hemen hiç biri yerleşmedi o an. Benim de içim rahat etmedi bir tane daha bütün yerlestirdim. Acaba diyorum doz mu fazla geldi, şuan içim içimi yiyor bebeğe bir şey olmuş mudur diye. İlacın 20 de biri bile girmedi ilk seferinde, ben de hepsi boşa gitti diye bir tane daha yerleştirmiştim 🥺🥺