Kızlar 37+5 teyim muhtemel doğumum haftaya sezeryen olcak süt hemen gelmiyor dıyorlar ya göğüs pompası almak gereklimi sizce? en azından manuel alıp gideyımmı hastaneye bu arada bu haftalarda göğüslerde bir ıslaklık oluyormuş bende hiç bir şey yok kuskusur sizde durumlar nedir 😕