Arkadaşlar bütün tedavi yollarını denedim ama bebiş nasip olmadı en son histeroskobi oldum doktor yine aynı olur rahmin daralır bebek olmaz hamile kalamazsan dedi bı umut bugün bekledim olmam regli diye ve yine regli oldum eşim tüp bebek yaptırmamı istemiyor belki aşılama ya tamam der diye düşünüyorum kesin değil ama aranızda ilk asılama ile hamile kalan varmı?