Kızlar selam, bugün detaylı usg miz vardı. 2 hafta sonra tekrar gel alttan rahim uzunluğuna bakıcak dedi. Riskli diye biliyorum ama bu kadar erken alttan muayene için. Zaten bebeğin ayakları aşağıda yani usg görüntüsünde ters bi durum yok. Yaptıran var mı aranızda? Ya da yapılmalı mı