Hamisler 35+2haftalik gebeyim.Gece sabaha kadar geçmek bilmeyen ama hep aynı şiddette ara ara giren sancılarım vardı ve sabah saat 10;00 da hastaneye gittim nts ye bağladılar ve düzensiz sancılarım çıktı sonra bir serum verdiler birde ciğer geliştirici iğne yaptılar sonra ağrılarım hafifledi .alttan muayene yaptı ebe 2cm acilman var dedi.daha sonra. kan aldılar idrar aldılar ve az idrarda enfeksiyon varmış antibiyotik içtim sonra taburcu oldum eve geldim şimdi çok az ağrılarım .ve birazcık korkuyorum böyle yaşayan anneler varmı ve kaç gün sonra doğum oldu bu arada ikinci gebeliğim.