23+4 günlük hamileyim arkadaşlar 2 haftadır yüksek tansiyonum var tuzsuz yağsız yemeye özen gösteriyorum 3 gün önce çok fazla baş ağrım vardı kendiğinden geçti pazartesi doktora randevu aldım acil servis bakmadı ama dün 16. 9 a kadar çıktı. Tansiyon aleti yok evde ölçemiyorum ama en azından doktora gidene kadar ne yapabilirim. Benim durumumda olan var mı bilgi almak istedim de. 2 tane sarımsak yedim az evvel