Ablasminikfaslye05 Merhaba kizlar cigli eğitim ve araştırma hastanesinde 2 li tarama testi yapılıyor mu yaptıran var mi memnun kaldınız doktor onere bilir misiniz
Ablasminikfaslye05 Daha önce gittim çok kez ama hiç memnun kalamadım tarama testimi orda uaptirnayi düşünüyorum iyi vır doktor önerin lütfen 🥰
Ceroooss Havvagul hanim bana perinotoloji doktoru Hakan bey yapiyor demisti soyadini unuttum ben ona yaptiricm
Dnzglsm_123 Talyaveirem merhaba bende Çiğli eğitim ve araştırma hastanesinde yaptırdım ikili testi. Havvagül hocaya gidiyorum. İkili test sonucunu peritenatolojiye mi kendi doktorumuza mı gösteriyoruz
Talyaveirem Dnzglsm_123 ben ikisine de gösterdim ilk perinatolojiye gittim ardından zaten rutin kontrolüm için kadın doğumcuma gittim
Basak35_ Doktorum Mehmet emin güneş kendisinden çok memnunum ikili taramayıda Gökhan beyde yaptık perinatolojide 2 haftada çıkıyor sonucu laboratuvardan alıp doktoruna gösteriyorsun
dk13 Basak35_ havvagül hanıma randevu aldım ama Mehmet beyin de şu an var hangisine alsam karar veremedim
Dnzglsm_123 dk13 çok yoğun bir doktor baya bekliyorsun gidence tek dezavantı o ama gayet sıcak bir doktor ne sorarsan dinliyor ve cevaplıyor. Ben çoğu şeyi sormadan kendi söylüyor hatta
Dnzglsm_123 dk13 yani 1 saati buluyor beklemek. Benim bugün 11.40′ta randevum vardı 12.30 gibi anca girdim. Doktor öğleden sonraya kalmasın diye aldı çoğu kişiyi
dk13 Dnzglsm_123 benim de sabah 10.40 gibi Allahın izniyle umarım ben de memnun kalırım doğuma çok az kaldı sezeryan günü verilmesi gerekiyor 🙊
dexter hakan gölbaşı, tınaztepe galendeki ceren gölbaşının eşi aynı zamanda. yakın olsaydı giderdim perinatoloji uzmanıymış
Basak35_ Valla ben çok memnunum Mehmet beyden çok güzel açıklama yapıyor her konuda destekçi çok şükür 26+1 olduk sorunsuz herkonuda