SemaSelim Selam güzel anneler ve anne adayları:) Henüz hiç bez almadık. Uygun fiyatlı ve kaliteli bir bebek bezi arayışım var. Önerilerinizi rica edeceğim. Ayrıca 1 numara da olarak kaç paket kaç adet almamız lazım malum biraz çabuk büyüyor bebelerimiz.
KayraVeAnnesi_06 SemaSelim Kesinlikle stok yapmayın bir paket alın her bez bebeğinize uymayabilir ben iki paket almıştım Çok fazla değil ama bebeğime yaramadı elimde kaldı
Ledeyna21 SemaSelim bebek bezi stoğu riskli bebeğinizin vücudu kabul etmeyebilir ama bana sorarsanız molfix boyut olarak çok iyi kalitesinde öyle yeni çıkan bezlerin boyutları aşırı küçük
beyzzsenturkk SemaSelim 39 günlüğüz 2 numaraya geçtik prima kullanıyorum aşırı aşırı memnunum diğer tüm bezlerde sürekli kıyafet değiştiriyorduk prima elim ayagım oldu resmen
2aslan_annesi07 SemaSelim 2 oğlum da çok hassasti hatta küçüğü temmuzda doğdu poposu kanıyordu resmen tahriş olduğu için hiç ıslak mendil kullanmadım çok bez denedim bı kaç ay hiç baglayamadim yavrumu o yüzden şimdi de hiç stok almadım pamuk kullanicam zaten bezi de artık doğunca bakıcaz hangisi iyi gelirse devam etmeyi düşünüyorum insaAllah
SemaSelim KayraVeAnnesi_06 kesinlikle öyle düşünüyoruz eşim ve bende. Ama 1 paket de olsa karar verip almam lazım bir marka 😇
AsyaCngz55 SemaSelim İkisini de dene tarafını seç 😂 Annelerin çoğu Prima çoğu da molfix demiş başka bir sayfada🤭
SemaSelim 2aslan_annesi07 yaaa çok geçmiş olsun birde öyle bir durum var istersen en iyisini kullan kabullenmiyor bazı bebek popoları işte
2aslan_annesi07 SemaSelim evet canim en doğal olanını secmeye çalışın kokusuz parfümsüz olanı insaAllah sizde bı problem olmaz❤️
Ledeyna21 SemaSelim natural ve bio natural arasında hiç bir fark yok ama boyları çok küçük hemen numara değiştirmek zorunda kalıyorsun numara büyüdükçe adet azalıyor ve maliyet artıyor molfix kalite olarak iyi maliyetide ortalama olan marka bence
KayraVeAnnesi_06 SemaSelim Kardeşim benden 2 sene önce doğum yaptı oda sleepy kullanıyordu çok memnundu bende aldım ama maalesef isim yapıp kaliteyi düşürmüşler Bantları tutmuyor , çiş bile olsa kötü koku veriyor , sızdırıyor ve pişik yaptı asla bir daha yanından geçmem Prima kullanıyorum
SemaSelim 2aslan_annesi07 inşallah eşimde çok endişeleniyor ya kabul etmezse poposu diye. Bakalım bi hayırlısıyla doğsunda 😇
EymeninAnnesi__ SemaSelim ben slepyy almıştım 120 adet tek kutuda 1 kutu al şimdilik çok alma belki kilolu doğacak belki vucudu kabul etmeyecek elinde kalmasın
Dlkzz SemaSelim uygun fiyatlı olarak BİM’in bezini beğenenler var ben prima premium care aldım doğumuma 1 ay kaldı bakalım bizim minnos beğenecek mi bu markayı.