Kubra00111 canım kasık ağrısı da olur ama hamileliğin başlarında enfeksiyon kapanlar da çok oluyor.O yüzden sen 6gün sonra adet olmaz gecikmen olursa kan ver derim.Ama göğüs ağrısı vs hamilelik belirtisi ona dikkat et göğüs ağrın olursa hamilelik belirtisidir o 🙏🏻Allah inşallah olumlu haberler almanı nasip eder❤️