TKumsall 6+0 da doktora gittim keseyi gördüm ama bebeği göremedim bı hafta sonra tekrar gel demişti haftaya cuma gününe randevu aldım 7+4 olmuş olacak sizce bebeği görebilir miyim?
Hayatuysal34 TKumsall ben şuan 6h4 üm haftaya perşembe bende gdcm bebeği gördk geç döllenme benmki kalp atışı için haftaya gel ddi perşembeye gdcm ozman 7+2 olyrm inşallah duyarz
TKumsall Hayatuysal34 6+5 im bende şu an bekliyorum inşallah görür duyarım kalp atışını inşallah sizde duyarsınız ☺️🤗
Yeshll Siz de kalp atışı için endişelimsnz bnm de cuma 7+2 kalp atışı randevum var ama korkudan ölecek gibiyim