Kızlar merhaba 32 haftalık oldum hatay mozaik hastanesinde normalde muayene oluyordum deprem olduktan sonra hastaneye gidip normal muayene olmak istedim ama acil durum dışında muayene etmiyorlarmış gittiğimde depremden 3 gün sonra gitmiştim yakın bir vakitte gidipte muayene olan var mı? Lütfen yardımcı olur musunuz?