damlaguneyerii Kızlar selam 12+5 hamileyim prilam aldığım halde bulantı var bu sabah kustum sonrasında kahvaltı ve 5 gibi yemek yedim kusmadım ama bulantım çok siz de böyle misiniz ne zaman geçecek bulantılar artık deliricem
Busece06 damlaguneyerii onzyd çok iyi kuzum beni o kesmişti ama devlet karşılamıyo ama çok etkili oldu bende
mucizebebek_ damlaguneyerii merhaba canım kişiden kişiye değişiyor o durum. Ben hiç yaşamadım şahsen ama kız arkadaşım 16 haftasına kadar çekti bulantıları tez zamanda biter inşallah 🫠
Orucu12 damlaguneyerii ben de 10+4 sabah 1 aksam 2 prilam alıyorum ona rağmen aynı durumdayım kokular beni mahvediyor ne kadar sürer daha bilmiyorum
Ebrarkubra damlaguneyerii 12+4 2. Gebeligim bulantılarim ve ara ara kurmaları devam ediyor cok yogum kusma olduğu dönemde doktor prilam verdi 3 gece kullandim bulantılar devam etti uyku halsizlik ve ishale sebep oldu o nedenle bir daha kullanmadım…
BenimKucukYazCicegim damlaguneyerii bende 12 haftada geçti. Ama içten içe hafif bjlantı var yine. Sadece yemeklerden tiksinmiyorum artık kusma falan kayboldu.
Zeynepzeynepm damlaguneyerii 4 . Aya girince azaldı benmki bu sefer şişkinlik derdim başladı.. asla bitmiyor biri bitiyor biri başlıyor bende