Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları nasılsınız ? 11+2 olduk bugün iki üç gündür karın kasık ağrılarım var şiddetlenip dinen. Hamileliğimin başından beri devam ediyor geçmek bilmedi sizde de durumlar aynımıydı biraz rahatlatmak için kullanılan bi yöntem var mıydı ne zaman geçer bu ağrılar cevaplarsanız çok sevinirim her ağrıdığında korkuyorum çocuğa bisey oluyor mu diye doktor sağlıklı diyor ama endişeliyim 😕