🧸
onehappymoom Bende isim arıyorum Şuracıkta bekleyeyim 😃
Benim oğlumun ismide Kayra olacak insallah🥰
Dryrzakyra of çok kararsız kaldım kız ismi gibide diyorlar 🤦🏻♀️
[silindi] yorum atcaklarini sanmıyorum askimm anket yaparlar ama bekle yinede 🥰