Novamomy tüm askeri personel alıcak deniliyor ilk başta ağustos eylülde dediler geçtiğimiz sene ocakta dağıtılmıcak dediler sonra her ay maaşlara bölünecek dediler akşam söyleyip sabah unutuyorlar tskda mantık aranmaz bilirsin 😅 bakalım Nisanda gözüküyor inşallah verirler doğumdan önce ☺️