Seycankrckrks Haftadayim depremden dolayi bir sey yapamadim bir seyde kalmadi zatende sizce ne zaman hazirlamaliyim çantayı
ozgegundogdu1903 Seycankrckrks bence hazırlamaya başlamalısınız ben 29 haftalık hamileyim geçen hafta hazırladım insan ağırlaşmaya başlayınca canı hiç birsey yapmak istemiyor hem aklınızdan çıkmış olur benim aklımdan çıktı 🌸
pinarmina Ben 32+2 deyim. Geçen hafta hazırladım çantamı.. Bebeğin kıyafetlerini de düzenledim ütüledim falan. Aslında çok fazla ağırlaşmadan yapmak lazım ya sonrası zor olabilir 🥰