Ya ben bir şey söylemek istiyorum.
29+2 haftalık hamileyim. Karnım normal büyüklükte. Fakat etrafımdaki insanlar hamile gibi durmuyorsun göbeğin neden büyük değil, yediklerini bebeğe vermiyorsun falan cümleler kuruyor. Ben de ister istemez kuruyorum kafamda. Acaba bebek gelişmedi mi kilo almadı mı diye, kafam allak bullak, bu insanlar neden böyle