Gulsennnnnnnnn feyzatanis34 Kontrollerim için Nesrin hanıma gidiyorum, gayet memnunum. Doktorum olmadığında bir keresinde Mehriban hnma gitmiştim ama sonrasinda keşke ona gitmeseymişim dedim🫣