Kızlar geçen ay düşük yaptım ikizlerime 5 haftalıktılar. Doktorum korunmana gerek yok kürtaj yapmadık zaten önü mız deki ay bile gebe kalabilirsin dedi. 2 gün önce düşük yapalı tam 1 ay oldu. Bugün geçen ayki yerleşme kanamamın aynısından pembe renkte ve 3 damla kan geldi. Baş dönmelerim halsizliğim ve sürekli uyku halim var, bu bir gebelik mi sizce?