Irem97- Ablalarım kardeşlerim ilk hamileliğim bide riskli bulantılarım bitti kaşık ağrım yok normal mi herşeyi kafaya takmaya başladım haftaya kontrolüm var nasıl sabredecem
Sevgi56 Irem97- benimde bulantılarım 10. haftada bitti, kasık ağrımda neredeyse hiç yoktu, geçen ultrasyona girdim herşey normaldi. belirtilerin bitmesinden yada hiç olmamasından korkma canım herkeste aynı olacak değil. Bu arada niye riskli gebeliğin var
Irem97- Sevgi56 ben böbrek hastayım canım o yüzden riskliyiz ama benim mucizem sağ sağlam zamanında kucağıma gelicek Allah’ın izniyle inanıyorum 🥰🥰 Cahillik gerçekten çok zor hareketlerini hissetsem artık diyorum ama daha çok minik ☺️☺️