minikmucizeemaak 10 haftalık hamileyim sürekli hamile kalırsam bırakacam öğrendiğim gün sondur demiştim ama planlı bir gebelik bekliyordum hazırlıycaktm sigaraya bırakmaya kendimi benimki kazayla oldu ve 3 buçuk yaşında oğlum var çok hareketli durduğu yerde asla durmuyor öğrendiğimde 1 haftadan fazla ağladım nasıl bakacam ikisini diye ve sürekli herkes ağlama isyan etme Allah yanındakina zarar verir felan baskı oldu üzerimde çok depresyona girdim evden felan cıkmadm daha çok sardm sigaraya evet zararlı biliyorum ama olmuyor ya icmeyene çok kolay geliyor bırak demek herkes kusuyorum aşeriyorum nasıl geçer diyor bende kussam aşersemde bıraksam diyorum