bebekveannesiii Aynı durum sende yaşansa senin için de bunu yazanlar olacaktır. Nasıl ki zararlı dediğiniz de birbirinizi destekliyorsanız zararlı olduğunu elbet oda bende sıgara içen herkes de biliyordur zararsız desen de kimse inanmaz tabi ki, ama kalkıp da aşırı derece kalp kıran şeyler yazmaya gerek yok. Tabi ki zararlı elinden geldiğince azalt ve bırakmaya çalış canım yazmak başka Normal insana bile zararlıyken bebeğe faydalı mı olacak? Vicdanın rahat edecekse iç. Burada ne denmesini bekliyorsun? " içtim hiçbisey olmadı, bebeğim kilolu doğdu, uzun doğdu falan mı. yazmak çok başka karşınızdaki de bir hamile bence biraz daha düşünüp yazılmalı Benden veya savunanlardan nefret etmende hiç sorun değil fakat görmediğin, tanımadığın birinden bir yorum üstüne nefret etmen ilginç.