kevserky mysweetbabyy yani benimkide yürüyüş yaptıkça toplanma yapıyor diz kapağı arkasında sürekli yurakı çektiriyorm mecbur
kevserky Sevilayms ölçü alıyorlar medikallerde . Giymesi çok zor ama Bi süre sonra alışıyorsun Malesef zorunda olunca
mysweetbabyy kevserky içinden aparat cikmadi mi sizin benim saten bisey cikti onla giyiyorum inanılmaz kolay giyiliyor yarım olan daha zordu giymek
kevserky TTtutku ödem için de faydalı ödem yapmıyor bacakların sıktığı için ama bunu sırf ödem için verir mi doktor bilmiyrm. Bn de venöz yetersizlik var ondan giyiyom mecbur