himne_ 28 ocakta kürtaj oldum kanamam bi 10-12 gün kadar sürdü bugün 25 şubat tekrar adet oldum normal mi yoksa erken mi sizce hanımlar?
SeDAaaaa35 eylulmihrasmom adet olarak saydığımız için 14-15 gün sonra yumurtlama mı olur canım biliyormusun
eylulmihrasmom SeDAaaaa35 o kadar bilmiyorum inanın ben kürtaj olduktan sonra 6-7 ay kadar korundum o yüzden ona hiç dikkat etmedim
Sibel_72 Çok normal bende öyle olmuştum hata ben daha erken olmuştum çok ağırlı olmuştu ayyy neyse normal yani canım