Busboy Ovüslasyon testini 20 gündür yapıyorum , ama bir sonuç alamadım . Çift çizgiyi yakalayamıyorum . Hep biri daha silik rengi . 4 tane testim kaldı adetime de 12 gün . Aşırı kararsız kaldım
bebekveannesiii Busboy çok erken başlamışsın inşallah testler bitmeden pozitifi yakalarsin hergün aynı saatte 1 saat yeme içmeyi keserek yap
Busboy bebekveannesiii adetim bittikten sonra başladım . Lakin bir türlü aynı rengi yakalayamadım . Test bozuk mu diye düşünüyorum artık
bebekveannesiii Busboy sen gene de değerlendir Allah bilir belki 1-2 gün sonra yumurtlama olur veya kaçırmışsındır
uzlet Busboy Canım bazı aylar yumurtlama olmaması normal Belki de bu ay yumurtlama almayacak Ama sen yine de gün aşırı değerlendirir testlerin bitse de yumurtlama olursa kaçırmamak için
Busboy uzlet tamam canım, gün aşırı devam ediyorum . Rabbim isteyen herkese nasip eder , teşekkür ediyorum.
Giz1616 minikmucizeemaak bende 5 6 denemeden sonra olmayinca ovulasyon testi almıştım. Bir gebenin günlüğü adlı sayfadan. Testi ilk denemede hamile kalmıştım. Diğer türlü daha stresli bence. Ben hep telefon takvimine göre birlikteligi takip ediyodum. Meğerse yanlışmış. Test bence garanti. Ben hiç stres olmamıştım test kullanırken.
minikmucizeemaak Giz1616 Benimde sanırım 5 6 deneme oldu önümüzdeki ayı bekliyorum inşAllah mucizem benimledir de teste gerek kalmaz 🌸 Eğer adet olursam testi alacağım ama onunla deneyeceğim bir de