Ervaaa Sezeryan oldum dün 1 de ama bugün sag tarafım kollar dan başlayıp aşağı kadar acı yanma batma var nefew bile alirken acı hissediyorum zor uzanamıyorum o siddetle agri kesici 2 tane aldım faydasi yok böyle bir durumla karşılaşan varmi
Smyy Ervaaa benim kollarda değil ama sırtım ağrıyodu ve ayağa kalkınca nefesim kesiliyordu,doktora sorduğumda narkozdandır demişti, ama yinede doktorunuzla sormanızda yarar var
haticecpr Ervaaa Canim nedeni nedir bilmiyorum ama benim ablam 3 sezeryan fogum yapti ilki hatirlamiyorum ama son ikisinde dediğin gibi agri icomde kivraniyodu 3-4 gun bu boynu omuzlari sırtı tutuluyor zor oturuyodu nedenini bilmiyoruz sonradan kendiliginden gecti
Mstfnnannesi Ervaaa güle güle büyüt canm gözün aydın sezeryandan sonra zorlandın mı nasıl geçti Cerrahpaşa dan memnun kaldın mı
Ervaaa Mstfnnannesi Mstfnnannesi Ervaaa aynı durumları yaşadım canım 3 ağrı kesici fayda etmedi sonradan igne vurdular o gece uyuyabildim o şeklde ama sonra tekrarladi 3 gub oldu sezeryan olalı halen sancim var anestezi etkisi diyorlar normalmiş
Ervaaa Mstfnnannesi çok sağol canım sezeryan sonrasi sancılı geçti biraz ağrım vardi doğal olarak yalnız bende anlattığım gibi sag tarafım omuz bel cok etkilendi ki halen ağrım var anestezi etkisiymiş cerrahpasaya gelince memnun kaldım fena degil tabiki özel gibi olmuyor binalar da eskiyapıt olduğu için odalarda aynı doktoralar da ameliyathane de kim denk geldiyse alıyorlar seni
9060safiye21 Ben 3 sezeryan oldum bu son sezeryan biraz ağır oldu ağrım çok oldu öyle böyle değil ignelerle zor geçti nefes bile aldırmadı bana kızımı bile emzirirken ağlayarak emziriyodum o derece felaket biseydi😔