Selisce Mart sonu Nisan başı gibi bizim doğumumuz da 38 günümüz var. Ben biraz daha orta kalınlıkta şeyler tercih ettim yenidoğan için çünkü çok çabuk büyüyecek önümüzde yaz. İnce tek kat giyer diye düşündüm yaza doğru da. Battaniyelerimiz var kalın, iki katlı olanlardan var umarım yeterli olur☺️