Selam kızlar bugün 40 hafta olduk.3 4 gün önce kontrole gittiğimizde suyu iyiydi ama şimdi baya bi suyu azalmış dedi doktor.Sancım yok açılma var mı bilmiyorum doktor ona hiç bakmadı.Son haftalarda bu durumu yaşayan var mı doktor son haftalarda oluyor dedi ama..