Kiraz53 Kızlar gerçekten duyan bilen yaşayan varmi…çilek yerken bi yerimiz kasinirsa ve kasirsak gerçekten leke olur mu…çilek koklarken burnuma değdi inadına kolum saçım kaşındı 😔😔
Btlklnc Kiraz53 ben ılk üç ay ıcınde gül koklamıstım farkında olmadan bakalım dedıklerı gibi mı olacak . Sacımı falan kestrdım yani ınanma byle seylere sonucta Allah bilir 🤷♀️
Annesininkuzusu06 Kiraz53 ben hamileliğimin başından beri çok aserdim çilek 🍓 eşim saolsun sürekli alır ilk defa duydum leke konusunu bizdede ciğere dokunursan bebekte leke olur diyorlar bilmiyorum gerçekten bilseydim çilek yemezdim
mayaden Kiraz53 elimde çilekle okuyorum sorunu eğer doğruysa benim kız komple çilek çocuk olarak doğmadlı tabi ki dokunuyorum napayim cilek yiyince elimi mi keseyim 😂
Kiraz53 Sahnedekimadam 😆😆 ya kız dalga geçme bende biliyorum böyle bisey olmayacağını ama ah şu ağzı kötüler yok mu hep kafayı degistirtiyo
Annesininkuzusu06 Kiraz53 he bilmiyorum valaaha canım bende ilk defa duydum bende çok yiyorum inşallah bebeisleirmiz sağlıklı güzel olurlar
Annesininkuzusu06 Kiraz53 bende öyleyim sürekli canım çekiyor hani insan bir iki kere yer nefsin körelir benim nefsim körelmiyor bir türlü