Yarensgr Dogumlar ne zaman kızlar doktorunuz bilgi verdimi bana 39 da bakıp öyle karar vericez dedi bende nisana kalmak istemiyorum bir an önce kavuşmak istiyorum 🥹
Sare_34- Yarensgr benimde takvimim 6 nisan gosteriyor ama bende mart sonunda dogurmak istiyorum nstye girdiniz mi ?
Siem24 Yarensgr 34+6 şuan 2. Sezaryenim olacağı için 23/03/23 tarihine sözleştik bakalım ☺️ 38+4 olacak o zaman
Yarensgr Sare_34- aynıyız sanırım sizinle 34+1 haftalıgım ben hayır hiç girmedim 35 haftada girecegim sanırım
Yarensgr Siem24 bende 38 39 da istiyorum 40 nisana denk geliyor o da bana cok zaman var gibi geliyor 😂 normal olarak ilerliyoruz bakalm ☺️
CmreKsidar Yarensgr yarın 34 haftalık olacağım daha doğumla ilgili bişey konuşmadık ama 24 haftadan beri suyum az hatta bugün yine azalmış salı tekrar gideceğim iyice azaldıysa belki konuşur yani benim amniyon sıvısı belirleyecek sanırım doğumu
Mommy61 34+2 deyiz, 32den beri kanalda hatta bu hafta baya aşağıda, 37 gibi doğum bekliyor doktorumuz en geç, tetiklemesin diye de çatı muayenesi yapmadı duruma göre bakacağız sezaryen mi normal mi
Yarensgr Mommy61 bizimde 32 de kontrol vardı dogum pozisyonunda dedi 10 gün de ilerde gidiyor aslında ben son adet tarihine göre de 36+2 haftalıgım kafam o kadar karışık ki hiç haftamla uyum saglayamadım haftamı bile bilmiyorm resmen detaylı ultrasonda da normal takibimi yapn doktorumdan 1 hafta ilerde cıktı doktorumda da detaylıdakinden 1 hafta geride cıkıyor ultrason olayı cok karışık bende 😂
Eceecim Yarensgr 34+2 deyiz. Normal doğum bekliyoruz. Haftaya kontrol var. Henüz doğum için birşey konuşmadık. İlk nst ye haftaya giricem. Doğum için gün alanlara çok özeniyorum ☺️ Umarım oğlum 40 haftaları beklemez. 😅
Yarensgr Eceecim yaa aynıyız seninle bende normal dogum bekliyorum inşallah haftaya kontrolüm var ama sanırım nisana kalacak gibiyiz 😂
Novamom_ Yarensgr 34+6 da gittim en son şuan 36. Haftama girdim 38. Haftada tekrar çağırdı Martın 10un da randevum var günüm 25 Martta doluyor daha birşey demedi doğumla ilgili son gittiğimde nst ye girdim herşey normaldi inşallah herşey normal devam ederde normal doğumla bir avazda kurtulurum 😊
Mommy61 Yarensgr benimki 25ten beri doğum pozisyonunda öyle gelmeye meraklı kii zor bela bu haftaya düştük 😀
AsyaveAnnesiii Yarensgr bu perşembe gitmiştim bende 34+3te ama doğumla ilgili bir şey demedi.40.hafta tam 3 Nisana denk geliyor ama bende mart sonu olacağına Nisan başı olsun istiyorum inşallah dayanır içerde o kadar miniğim şuan kafası kasığımda az biraz dönmesi lazım normal doğum için doktorum da normal yanlısı zaten bekleyelim son haftalara kadar dönmezse sezaryen diyecektir diye düşünüyorum ☺️
Eceecim Yarensgr aynı haftada olanlar martta doğuruyor valla özeniyorum. Nisan a kadar çatlarım gibi 😅😅 2 hafta sonra başlıyorum ben çalışmalara artık. Hurma adaçayı allah ne verdiyse 😂😂