Msabanci yanlis cikma ihtimali yok ama artisin yeterli olup saglikli gebelik olma ihtimali var 😌 endise etmeyin, siz 2 gunde bir ayni yerde ayni saatte beta icin kan vermeye devam edin 🌸 degerleriniz kotu degil cunku aslinda sadece bir miktar az artmis, arada aslinda %60lik artis degerini korumus 😌 benim cok cok daha az artmisti beta degerim keseyi gorene kadar 8-9 kere kan vermistim o yuzden, simdi 30 haftalik olduk bile 🧿 sizin de guzel haberlerinizi alalim insallah 🤲🏻🤲🏻