Sonunda bende buraya hikayemi yazdım :) Kendi kas hastalığımdan ötürü perinatoloji takipliydim. 21 Şubat salı günü (39+1) sabah 8.30 gibi suyum geldi. Kadın doğum acilinden giriş yaptım muayene edildim 2 cm açıklığımla doğumhaneye alındım. Doğumhane de tek kişilik odalar doğum zamanımı bekledim. Bu süre zarfında ebeler,asistan ve uzman doktorlar sürekli biri gidip biri geliyordu. İlgi alaka çok güzeldi ama perinatoloji takipliyim diye değil herkese öyle davranıyorlardı. Doğumhanede Refakatçı yasak bilginiz olsun ama istediğiniz zaman ebelere söyleyip görüş yerinde (hemen koridorun başında) ailelerinizle görüşebiliyorsunuz. Benim hastalığımda dolayı çok müdahale edemedikleri için kendi doğum sancılarımın gelmesini bekledik ufak desteklerle hareketler vs fakat suyum geldiği için (çok gelmemiş bu arada hala suyum doğum anına kadar vardı) antibiyotik serum bağladılar 2 saatte bir de nst de sancı ve bebiş kalp atışı kontrolü yapıldı hatta saat başı bebişin kalbine tekrar baktılar. Ultrasonlada her değişen icap doktoru bakıp bilgilendirdi. Çok şahane dinamik cana yakın genç ekipler var. 22 şubat ertesi gün yani suni sancı vermeyi denedik ama benim hastalığımı tetikleyici şeyler olunca hemen kestiler çok sancım gene yoktu ama çok baskı ve ıkınma istediğim vardı ve 23 şubat sabahı uyandığımda 8-9 cm ile doğumun başladığını öğrendik :) kendi sancılarımı beklediğim için bir kaç gün doğumhanede misafir oldum :) doğum öncesi 2 kere mide bulantısı ile istifra ettim bu doğum başlangıcı dediler ve sonra doğumum kaldığım odada başladı. Şahane ekiple doğumunu gerçekleştirdim bebişinizi hemen yanınızda tartıp gösterip kucağınıza veriyorlar🌸 doğum sonrası başka bir odaya alıp hemen emzirmemi istediler ordan lohusa servisine geçiş yaptım. Lohusa servisi 2 kişilik odalardan mevcut 1 refakatçi alıyorlar ben öğlen normal doğum yaptığım için ertesi gün öğlen çıkışım oldu. Çıkış olmadın benim kontrollerim yapıldı bebişin işitme,kalp ,çocuk doktoru muayeneleri yapılıp bilgilendirme yaptılar. Biraz uzun oldu kusura bakmayın ama detaylı anlatmak istedim. Ekstra sormak istediğiniz varsa cevaplarım🌷