Tufutufu Kızlar bugün 38+1 olduk. Kontrolümüz vardı. Her şey yolunda şükür. Çatı muayenesi oldum. Çok şükür o da normal doğum için iyiymiş. Doktor 1 parmak rahim yumuşamış çok iyi dedi ama o an sormak aklıma gelmedi. Bu açıklık demek mi?