Mommy61 İki katı genelde çok sorun etmez doktorlar 3ü 4ü sıkıntılı bulurlar, duruma göre doğum şeklini ayarlarlar şu an suyun içinde olduğu için dolanan kordon ona zarar vermez, doğarkenki aşamada bu değerlendirilir
Hllty Mommy61 çok korkuyorum ya nefes alamazsa ya bişey olursa diye ya ben bişey olduğunda fark edemezsem
Mommy61 Hllty hareketleri iyiyse iyi olduğuna emin olabilirsin hareket olmayınca acile başvurursun şükür ki doğum haftasında en kötü ihtimali söyleyeyim sezaryen ile doğum yaparsın bu
Hllty Mommy61 doktorda öyle dedi kilosuda 2750 çıktı normal dedi doktor ama bilmiyorum ne çok zayıf ne çok tombul dedi
Mommy61 Hllty bence normal kuzum hem zayıf bebek dışarıda çabuk büyür bi anda serpilir yeter ki sağlıklı olsun
Hllty Mommy61 arkadaşım doğum yaptı 3900 ve maşallah çok sağlıklı bebek oldu öyle olsun istiyorum bende :(
Mommy61 Hllty 3900 çok fazla bi bebek kilosu max 40. Haftada önerilen kilo 3500 iri bebek çol iyi bi şey değil
zulalkus Bizimkinde geçen hafta 2 kat kordon vardı bu hafta kurtulmuş kordonlarından stres yapmayın atar inşallah