Simay13 Eşimin ailesi geldi bizde kaldılar bir hafta. Bir haftanin sonunda bit olduğunu söylediler. Acayip tedirgin oldum. 10 yaşında kızımda var ve 26 haftalık hamileyim. İlaç kullansam saçıma birşey olur mu
Sila66 Simay13 hem sana hemde eve lazım yatıkları yatak yorganı ters çevir at makineye yüksek ayara dıkıs arasına gırıyor dıyorlar bitler hamılelıkte bilmiyorum da kızınızn saçına baktınızmı
mirzam04 Simay13 eczaneye sorun sıkıntı olurmu diye geçmiş olsun herşeyi makinaya atın ilaçı kullanmaktan çekiniyorsanız her gün saçınızı sıcak suyla yıkayın ve bit tarağı ile tarayın inşallah en Kısa zamanda geçer i
esiaks Simay13 hamileler bit ilacı kullanamıyor diye biliyorum. O vaziyette niye geldiler oraya. Allahım yaa
Simay13 Sila66 zaten attım makineye yüksek devire ne var ne yok herşeyi attım. Kızımın saçında yok ama hemen belli olmaz diye düşündüm. O yüzden önlem alayım dedim. Kızımı ilaçladim. Ben napicam onu bilmiyorum
Simay13 mirzam04 sağolun. Evet ne var ne yok attım kızımı da ilaçladim. Kendim napicam kendime onu bilmiyorum. Eczaneye danışırim ilk fırsatta. Belki kullanan vardie diye sordum
Simay13 esiaks depremden geldiler. Ama ilk başında deseler önlem alırdım. Onları da ilaçlar yardımcı olmaya çalışırdım. En küçüğü 2 yaşında. Ondada var. Çocuklara üzüldüm