39+3 ☺️ 39. hafta randevusunda bir hafta daha bekleyelim sonra duruma göre plan yapalım dedi. Ben beklemek istiyorum ama sanki artık büyümüyor. Eğer suni sancı derse hiç açıklığım yok, bebeğim kanala girmedi bu sebeple sanırım sezaryen olayım derim hiç istemiyorum psikolojim bozuldu her gün bugün de doğurmadım diye ağlayacak kıvama geliyorum. Umarım sağlıkla kendi akışında normal gelirler 🙏🏻