Arkadaşlar 34+1 haftalıkken gittiğimde bebeğim 2830 gr dedi doktorum 36+0 haftalıkken yani 2 hafta sonraki kontrolümde 2950 gr dedi sadece 150 gr almış neden nasıl anlamadım haftasıyla uyumlu dedi doktorum ama her hafta ortalama 250 gr alırken bu sefer neden böyle oldu anlamadım deprem bölgesinden ailemin yanına geldim stres ve üzüntüden mi acaba😞 eşimden uzakta ve ailemin yanında doğum yapacağım için de ayrı üzgünüm zaten benim gibi yaşayan var mı?