Pamuk Kızlar şimdi imkansız falan diyeceksiniz ama 9+5im 1haftadir sol göbeğimi altı geriliyor sadece belli yerde oluyor hissediyorum hareket ediyor demiyorum gerginlesiyor. Sonuçta hepimiz vücudumuzu biliyoruz..Bu haftalarda bu hissi yaşayan varmi?
mrvdmhmz Pamuk ben yaşamıştım canım imkansız falan değil doktorada sormuştum artık vücudun kendini tam anlamıyla hamilelik moduna sokuyor o yüzden oluyor değişimler başlıyor artık☺️Kaşık karın ağrısı gergin his hepsi normal. Koyu renkli akıntın olmadığı sürece korkma
Lulu02 Pamuk canım 20 haftalık gebeyim hareket dışında yerini falan hissetmiyorum henüz o rahmin büyüdüğü için kasılma hissediyorsun sanırım henüz çok erken
Pamuk mrvdmhmz zaten kanama yasadimda şükür geçti ilac iğne ile resmen yatınca sol tarafım öyle bir geriliyorki ama zaten bebek çok küçük farkındayım hareketi kastetmiyorum olduğu yeri hissediyorum gibi
Fatimetncr Evet evet benimde sol tarafımda kasılma gibi hissediyordum . Doktorum karnın gerginliğini açıyor rahim büyüyor demişti bende depremden etkilendiğim için bebeğim öyle kasılaşıyor diye düşünüyordum şimdilik geçti ama
Zeliha76 Bende aynı haftada aynı durumdayım imkansız degl bebeğin harekrtliligine bağlı ilk cocugumi da çok erken hissetmiştim ben