Arkadaşlar ne zaman ve nasıl dikisleriniz alındı ? Yarın tam 35hafta olcaz herşey normal doğum olarak görülüyor . Sezeryanda bildiğim kadarıyla oparasyon olurken dikişleri de alıyorlar . Normalde kaçıncı haftada alınıyor nasıl alınıyor bilmiyorum aydınlatır mısınız?